گرن توریسمو (Gran Turismo) و تیکن(Tekken) به زودی بر روی PlayStation VR برگرفته شده‌ از LiveTech.bl
تکنولوژی
نويسندگان

 

 

به هفته ی بازی پاریس هم رسیدیم و مراسم با یک کنفرانس مطبوعاتی آغاز شد. این کنفرانس شامل اعلان ها و جزییاتی درمورد PlayStation VR بود  مثلا حق امتیاز بازی های تیکن و گرن توریسمو.
با لایوتک همراه باشید.

از ظاهر PlayStation4 و لوازم جانبی اش اینطور به نظر می رسد که قصد دارد نقش بزرگی را در هدایا و محصولات Sony در سال 2016 داشته باشد. این رویداد در نیمه ی اول سال آینده به طور کامل ارائه خواهد شد.Sony نمایش VR خود را با یک تریلر برای RIGS شروع کرد. این عنوان – که خیلی هم عنوان رقابت برانگیزی هم داشت – را قصد دارم به عنوان "ربات کوییدیچ(Quidditch)" – که اشاره ای به فیلم هری پاتر و مسابقاتش دارد – معرفی کنم.
این بازی که به صورت اول شخص طراحی شده است، فرد بازیگر باید یک سری اهداف را دنبال کند و به صورت گروهی هم گاهی حملاتی را انجام بدهد. همانطور که در تریلر نمایش داده شده است، زمینه ی بازی در دبی است و دارای مراحلی سخت، آسان و ترکیبی از هردو است؛ و کل این بازی دارای نمایی از یک شهر است که به شکل نسخه های شهر های آینده ساخته شده است. اما خود بازیگر چندان به علت هرج و مرج زیاد و سرگرم بودن در خود بازی نمی تواند به اندازه ی کافی از فضا لذت ببرد.
بازی بعدی نمونه ای است که توسط Crytek، به دنبال سری بازی های Crysis برای سیستم PlayStation VR ساخته شده است. بازی مذکور "رابینسون:سفر طولانی" (Robinson: The Journey) نام دارد. در این بازی،  فرد بازیگر به شکل فردی کاشف است که در فضایی جنگلی و پراز دایناسور و خطرات دیگرقرار دارد. دیگر بازی اول شخص، که تریلرش بیرون داده شد، جایی را نشان می دهد که فرد بازیگر به سختی از زیر رم یک گله دایناسور عبور می کند و با جانورانی چون موجودی که در پارک ژوراسیک هم نمایش داده شد رو به رو می شود. همچنین یک روبات توپی شکل پرنده فر بازیگر را برای کمک در عبوراز مراحل راهنمایی می کند.


بازی بعدی " تا طلوع: هجمه ای از خون(Until Dawn: Rush of Blood)، نام دارد که به دنبال بازی های ترسناکی که توسط Supermassive Games دوسه ماه قبل منتشر شد تولید شده است. در پایان، این دو بازی پلی استیشن 4 در نمایشی اعلام کردند که بازی های تیکن7 و گرنت توریسمو را پشتیبانی خواهند کرد. تیکن به نظر برای پلی استیشن VR انتخاب عجیبی به نظر می رسد. ما اطلاعت بیشتری را در مورد گرن توریسمو در اوایل سال بعد میلادی در یافت کردیم که در کنار خود بازی طی دوره ی بتا اعلام شد.
اما بهترین قسمت این اعلان شکل صورت شخصیت ها بود که در جادوی واقعیت مجازی غرق شده بود.کوتاکو(Kotaku) با در کنار هم قرار دادن مونتاژها کار شایسته ای را انجام داد.



برگرفته شده‌ از LiveTech.blog.ir - هرگونه کپی برداری بدون هماهنگی کتبی با مدیریت سایت لایـوتـک شرعـا حرام است و به هیچ عنوان مورد رضایت صاحب اثر نمیباشد



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها
  • اسپرت اریو
  • اپشن اریو z300
  • کادو تولد

  • تبادل لینک هوشمند

    برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان تکنولژی و آدرس tknonew.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.








نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آیا ازمطالب وبلاگ راضی هستین؟